Monday 23 October 2017

Esignal Forex Meglere


Våre meglerpartnere. eSignal tilbyr forbindelser til et bredt utvalg av nettverksmeglere av høy kvalitet og leverandører av handelstjenester, inkludert høykvalitetsmarkedsdata og beslutningstøtte kombinert med ditt valg av 50 nettbaserte meglere. Umiddelbart utvalg fra bransjeledere i hver aktivaklasse. direkte tilgang henrettelser fra innen eSignal trading plattform. Trade Management System integrert med alle versjoner av eSignal er utformet for å forbedre nøyaktigheten og hastigheten på bestillingen din og handel management. Articles Investing eSignal Forex Trading Platform Review. eSignal Forex Trading Platform Review. Forfatteren har en lang og lykkelig historie med eSignal Jeg brukte en av de første versjonene i 1990 da det kom med sitt eget modemkort. De har kommet langt. Signal har vært i dette rommet i mer enn 20 år de har hatt tid for å få ting riktig Plattformen er funksjonell, godt gjennomtenkt og godt designet Service, en svak lenke i fortiden, har blitt virkelig utmerket i de siste to årene Installasjon og oppsett ligner NinjaTrader - det er litt vanskelig - men plattformen er en glede å bruke når installert. eSignal s skriptspråk, EFS2, mens det er lett å bruke, ser ut til å være svakere enn enten MQL4 eller NinjaScript eller Multicast s ombord skriptverktøy, som faktisk er en superset av TradeStation s EasyLanguage. eSignal har mer enn 100 tredjeparts programmerere og selskaper som bygger indikatorer for plattformen eller kan skape egendefinerte plattformer til dine egne spesifikasjoner. Selskapet har en solid cadre av meglere som har integrert plattformen på ulike nivåer, men for FOREX-forhandleren er den fortsatt litt mer begrenset enn både MetaTrader og NinjaTrader Full støtte, inkludert integrert ordreinngang, kom nettopp til eSignal i 2010. Slike til NinjaTrader tilbyr eSignal handel i ikke bare valutaer, men også futures og aksjer. Dets datafôr er trolig den mest omfattende, robuste og stabile i virksomheten. Opplæringsressurser som for eksempel dokumentasjon, online hjelp og webinarer er første klasse. Ulempen er en lengre læringskurve enn MetaTrader og et noe rudimentært skriptverktøy. Oppusservice, stabilitet, datafeed Ergonomien til eSignal er den beste av hvilken som helst plattform, i min ydmyke mening er en glede å bruke på en daglig basis. eSignal rapport kortmeglerstøtte B har en stabilitet En leverandørstøtte En ergonomi og brukervennlighet B tredjepartstøtte B Se figur. caption id attachment12985 justere aligncenter bredde 550 eSignal. eSignal Review. Warrior Trading gjennomgang av eSignal Charting Software. Today vi skal gå gjennom eSignal Jeg har vært aktivt å bruke eSignal som min primære kartplattform i ca 2 år TC2000 var min kartplattform før eSignal , men jeg følte at det var for laggy, upålitelig og krasjet for ofte på kritiske øyeblikk. Da jeg først gjorde bryteren, var jeg umiddelbart fornøyd med hvor rask, responsiv og stabil plattformen. Jeg bruker for øyeblikket eSignal-diagrammer på 6 skjermer mens du kjører vår Day Trading Chat Room, kringkasting streaming audio video, og kjører flere andre programmer Imponerende, jeg har null problemer med lag eller krasj. I tillegg til å være en omfattende kartplattform, med hundrevis av tekniske indikatorer, er eSignal også en handelsplattform Du kan Koble til 50 forskjellige meglere og utføre handler direkte fra plattformen. For handelsfolk som liker å ha alt på 1 plass, er dette en hu gi fordel Jeg personlig har aldri brukt denne funksjonen Siden jeg brukte mye tid på å programmere mine hurtigtaster i mine meglerinnstillinger, gleder jeg meg til å fortsette å bruke meglerprogrammet for bransjer. Den største ulempen ved min preferanse er at jeg må skrive inn symboler to ganger, en gang i eSignal og en gang i Speedtrader, men jeg har det ikke så bra. Plans og Pricing. eSignal tilbyr 3 abonnementsnivåer Klassisk 45 mo, Signatur 145 mo og Elite 295 mo Jeg har personlig en hard tid som begrunner 295 mo for kartlegging, så jeg m ved hjelp av Signaturplanen på 145 mo, pluss 25 for datafelt. Siden eSignal gir nivå 2, må du betale for de dataene jeg abonnerer på. Se på tilbudene i Total View. Den totale kostnaden er 170-172 mo, inkludert avgifter. Noen handelsmenn kan klage på Jeg blir belastet mer enn en gang for dataavgifter. I mitt tilfelle tar Speedtrader også ut for Nasdaq Total View, men hvis jeg genererer mer enn 495 i provisjoner, m, avstår de fra alle avgifter. De fleste meglere vil fravike gebyrer ekstra gebyrer basert på hvor mye du betaler n månedlige provisjoner Siden eSignal ikke har fortjeneste fra bransjer, har de ikke fortjenestemarginene for å gi bort gratis data. Optjoner, Futures, Forex og aksjer. Jeg er sikker på at jeg bare har nytte av en brøkdel av eSignals sanne potensial De tilbudsalternativer, Forex, Futures og Stock trading, alle innenfor 1 plattform. De har også dusinvis av forhåndsdefinerte layouter for å se på de generelle markedsforholdene. En av mine favoritter heter Sector City In Sector City. Du kan gjennomgå hver sektor som fører eller slår i markedet, og deretter sortere aksjer i hver sektor for ledere og tapere. Derfor er eSignal en populær plattform blant institusjonelle handelsmenn som liker å se på det store bildet. Den mest bemerkelsesverdige konkurrenten til eSignal er TC2000 Den største ulempen til TC2000 er den kjører av Microsoft Silverlight som er en svært ressursintensiv metode for å kjøre kartleggingsprogramvare. Som et resultat dersom datamaskinen prøver å kjøre 6 diagrammer per monitor x 4-skjermer, vil datamaskinen senke til en kryp Esignal i c overrasket, har en mye raskere arkitektur og har ikke noe problem å løpe dusinvis av diagrammer på en gang. For handelsmenn på et budsjett eller som ikke trenger 12 samtidige diagrammer, er TC2000 fortsatt et godt alternativ. Skjermbilder av eSignal. Reviews av Warrior Trading.

No comments:

Post a Comment