Sunday 29 October 2017

Alternativer Trading Tjenester


Options Trading Services. When det gjelder alternativ handel tjenester og opsjon abonnement anbefalinger, jeg er veldig forsiktig og selektiv om hvem og hva jeg anbefaler Min troverdighet og Great Option Trading Strategy nettsted s troverdighet er veldig viktig for meg. Jeg har ikke gjort noe hemmelighet av min egen Leveraged Investing filosofi og tilnærming til å investere. Men jeg skjønner at bruk av handelsopsjoner som en del av en langsiktig investeringstilnærming ikke vil appellere til alle investorer og handelsfolk. Jeg har brukt en rekke opsjonshandelstjenester selv tidligere Og når det gjaldt valg av opsjonstjeneste, hadde jeg alltid de samme tre viktige spørsmålene. Er personen eller folk som driver tjenesten legitim Ved lovlig, mener jeg ikke at en tjeneste må drives av noen med en bestemt type vegg Street resume Jeg trenger ikke virkelig å se et annet iscenesatt bilde av enda en stor mann i en stor drakt. Men hva er helt avgjørende er å vite at tjenesten jeg vurderer drives av noen Jeg kan stole på at jeg har blitt scammed av tjenester i fortiden, og det er irriterende. Alvorlig - en slik handelstjeneste som jeg kort brukte, anbefalte et Embarq EQ-alternativ. Neste dag åpnet aksjen litt lavere og fortsatte å gå ned og ned. Jeg overvåkte denne stillingen nøye, både anropsalternativet og den underliggende aksjen. På intet tidspunkt var samtalen posisjonen i den svarte Handelen fortsatte å forverres, og jeg endte opp med å ta omtrent 30 tap på samtalen Og på opsjonshandelstjenesten s resultatsporingsside Operatøren hadde det fornuftige ikke bare å ikke kreve tap, men han kreditterte seg selv med en liten 7 gevinst Nå er det det jeg kaller en svindel. Styre er avgjørende. Er personen eller folk som driver tjenesten kompetent En tjeneste kan være legitim, men fortsatt ikke lønnsom for medlemmene. Ikke å være gal, men hva er etikk hvis jeg ikke kan tjene penger. Hvis jeg betaler for et produkt eller en tjeneste, vil jeg vite at det kommer til å være verdt prisen, både når det gjelder pris og tid. Kan jeg konsekvent få fortjeneste. Kan jeg gjør mer m engang med produktet eller tjenesten enn ved å bare gjøre det jeg gjør på egenhånd. Vil tjenesten gjøre meg til en bedre investor eller handelsmann Det er som det japanske ordtaket jeg vil ikke ha noen bare for å gi meg fisk, jeg vil lære å fisk for meg selv Jeg vil ha en tjeneste som hjelper meg å vokse og bli en bedre handelsmann eller investor. Og hvis jeg noen gang slutter å bruke opsjonshandelstjenesten, vil jeg kunne se tilbake på min tid med tjenesten og si, Hei, det var en svært verdifull opplevelse Det var penger godt brukt. Anbefalinger og Reviews. Terry Allen. Morningstar - Ratings og Research. Trading Svindel - Tjenester som skal unngås. Jeg tror ikke handelsrådgivning er noe bra. Det du bør sikte på å gjøre, er å lære å handel egenkapital alternativer for deg selv, slik at du trenger ingen råd Det er mange nettsteder som kan hjelpe deg med det hvis du google rundt, men jeg pleier å lede folk til fordi de har et flott fritt læringssenter rettet mot nybegynnere med lett tilgjengelige videoer og enkle spørrekonkurranser ase ignorere alle markedsførerne som kaster denne tråden, prøver å plugge sine nettsteder, selv om noen av svarene er gode, og ikke betaler for noe, all informasjon du vil ha, er tilgjengelig gratis. Og vennligst ikke undersøk binære alternativer fordi de er et gamblinginstrument med permanent negativ forventet utbetaling, og du vil miste penger med dem.5 7k Visninger Vis oppvoter Ikke for reproduksjon Svar forespurt av Jeff Hines. Kim Klaiman Options Volatilitet Trader Grunnlegger of. When du ser etter rådgivning, er det få ting å vurdere. Do de publisere en full trading record. Are resultatene ekte eller hypotetiske. Do de gir noen pedagogisk verdi eller bare handel varsler. De følger sine egne handelsvarsler. Jeg vil gjerne foreslå SteadyOptions - Alternativer Trading Strategies - SteadyOptions as Høyest rangerte opsjoner trading nyhetsbrev på Investimonials Anmeldelser av SteadyOptions på Investimonials.2 4k Visninger Vis Upvotes Ikke for Reproduction. Chris Young Epsilon Opti Eier ons Erfarne opsjonshandler Jeg har vært trading alternativer både i USA og Austra. Dependerer på hvilken type investor du er og din erfaringsnivå Hvis du leter etter enkle hurtige gevinster og litt risiko, er mange av de binære alternativt tjenestene gode Hvis du er mer risikofylt og foretrekker aksjeopsjoner, selvfølgelig, jeg anbefaler Epsilon Options Options Trading Education, men igjen er det avhengig av din trading personlighet For vanlige inntjeningstype handler Stabile alternativer er gode, som Condor Options for en rekke aksjer plukker lengre sikt type handler Alternativer Fortjeneste som kjøres av thestreet er bra også De har noen gode bidragsytere. Så, som jeg sier, avhenger av hva du leter etter. 9 2k Visninger Ikke for Reproduksjon. Jeg er litt partisk med hensyn til dette spørsmålet, men jeg vil gi det er et skudd. I stedet for å be om rett opp stedet anbefalinger, bør du spørre deg selv nøyaktig hva du vil ha i en handelstjeneste. Det er et stort spekter av muligheter der ute - hvis du bare vil at noen skal ta deg våre penger og handle det uten noen skjønn av deg, er det ikke noe galt med det da kan du kanskje lete etter autotrading-partnere på opsjonsmeglingene. Også, du vil ha noe som meshes med din handelsstil. Handel du hovedsakelig rett opp lange alternativer, gjør du handel med inntekt eller noe i mellom Sørg for at målene dine er i samsvar med deres handelsstil. Til slutt, nøyaktig hvor mye utdanning trenger du Hvis du er helt ny på handelsmuligheter, må du ikke følge noen blindt inn i inntekter sommerfugler og jernkondorer Hvordan er din handelspsykologi Jeg tror ærlig at det er visse psykologiske tendenser som hindrer folk i å vinne i alternativer. Jeg har kjørt en tjeneste i over 18 måneder nå, og jeg har sett folk sliter veldig lenge og andre hvem kan doble kontoen sin om 3 måneder - jeg gir dem samme informasjon og utdanning, men det er noe mellom ørene som må tas i betraktning. Og Ash Rust var som Ubscriber av meg tilbake i de tidlige dager, så forhåpentligvis har han ikke noe å si om meg. Jeg håper at jeg hjalp ham med å utvikle seg som en opsjonshandler.6 4k Visninger Ikke for Reproduksjon. Bharath Kumar Kjærlighet Indian Stock Market. OpenTrade en sosial handelsapplikasjon fra Zerodha, den populære rabattmegleren i India, gjør det mulig for forhandlerne å følge erfaringsvinduhandlerne. Hvordan fungerer det. Zerodha har valgt og listet stjernehandlere fra deres 200000 kundebase ved å vise sine virkelige porteføljer og handelshistorie. Nå Du kan følge disse stjernedeltagere som er erfarne og også lønnsomme handelsfolk. På opentrade vil du få varsel om varsel om varsel når disse stjernehandlerne plasserer en handel. Hvordan disse Star-forhandlere er valgt. Stokkvarehandlere som har en jevn konsistent ytelse over år i deres personlige handel kalles STARS. Zerodha har filtrert utvalgt disse erfarne forhandlere etter nøye undersøkelse med ulike standarder metrics. Star tr Tilbyder tidligere handelsrapporter blir offentliggjort ved åpning av søknader. Profitt tap rapporter om stjerne s er tilgjengelige med 90 180 365 dager, kapital ansatt av stjerne, handelshistorie etc. Let se hvordan du bruker Opentrade søknad. Denne stjernen har god fortid i trading Nifty Call Put-opsjoner har også 4 års erfaring i Nifty og Bank Nifty trading. Nå kan vi sjekke kontraktsbasert ytelse. Resultat over stjernen har gjort konsistent fortjeneste i Nifty Put Call opsjonshandler, slik at du kan følge ham med Nifty options trades. LYNX star har også gode fortidsmessige resultater i handel Nifty Bank Nifty-opsjoner Denne stjernen har stor kapital og kommer også med 15 års trading experience. LYNX - Kontrakt eller scriptbasert performance. Result Above Star har gjort konsistent fortjeneste i Nifty også i Bank Nifty opsjonshandler, så Du kan følge ham for Nifty Banks nifty options trades. Opentrade - Analyser, velg og følg erfarne forhandlere med positiv trading performance.706 Views View Upvotes Ikke for Reproduction. Opti på trading scams. Option abonnementstjenester å unngå. Selv om det er fristende å liste spesifikke abonnementstjenester som jeg tror er trading svindel, jeg har valgt i stedet for å gi en sjekkliste over hva du skal unngå når du vurderer å abonnere på en tjeneste som holder meg unna lovlig varmtvann og gjør det mulig å anvende kriteriene som er oppført nedenfor for enhver handelsservice du vurderer å bruke. Trafikk Svindel er et subjektivt uttrykk i alle fall Alternativ handelstjenester må ikke engasjere seg i faktisk bedrageri for meg klassifisere dem som svindel De må bare ha kapasiteten eller sannsynligheten for å miste sine abonnenter mye penger. Husk de 3 avgjørende spørsmålene jeg ber om en gyldig opsjonshandelstjeneste. Tenk sjekklisten nedenfor for å være den inverse ekvivalenten. Her er 6 advarselssymboler at en handelsservice er mest sannsynlig en trading svindel. 1 - Påstandene er for gode til å være sanne. Det er et gammelt ordtak, men en pålitelig - hvis det høres for godt ut til å være sant, er det sannsynligvis Hvis en tjeneste hevder at de vanligvis bare foreslår eller antyder å unngå sin egen juridiske varmt vann at du kan ta en liten sum som 1000 og slå den til 100 000 eller bedre ennå, en automatisert strøm av månedlig inntekt som gjør at du kan slutte jobben din og bo nær en varm vannkilde, sjansen er at det handler om svindel. 2 - Enhver omtale av hemmelige strategier eller referanser til strategier som profesjonelle handelsmenn eller meglere ikke vil at du skal vite om. Det finnes ingen hemmelige strategier eller opsjonshandelshemmeligheter, selv om det kan være strategier du ikke er kjent med Og de store dårlige fagpersoner De virkelig kunne ikke bry deg om hvilke strategier du ansetter. Som jeg har sagt andre steder på dette nettstedet, er handelsalternativer i hovedsak risikotransaksjon. Noen strategier er mer kompliserte enn andre, og noen kan ha en mer tiltalende risikopremieprofil basert på din egen handelsinvestering. personlighet, men forstå denne fellesnevneren jo høyere avkastningen du søker, desto større risiko er du nødt til å anta for å oppnå det. Jeg tror at det å gjøre 100 per år er mulig fullstendig avsløring i mitt beste år, min avkastning var 61 92 Hvis du er villig til å risikere hele porteføljen din, kan du teoretisk gjøre mye mer enn 100 per år. Men hva synes du at oddsen vil være at du vil ha noe igjen å handle med th på 5-10 år. 3 - Lange samtaler eller lange setter bare. Gjør ethvert alternativ handelstjeneste som gir på stedet eller via e-post en liste over samtaler eller sett for deg å bare kjøpe og så bare vent på dem til å doble eller tredoble i verdi. Det kan være enkle handler å sted, og du kan av og til treffe en ut av parken for et stort tresifret fortjeneste, men du kommer til å slå ut mye mer. Og slå ut i opsjonsmarkedet betyr mer enn bare å gå tilbake til dugout og vente på din neste ved bat - det betyr å miste en betydelig sum penger. La meg si det enklere å betale noen for å gi deg en liste over samtaler eller kjøp å kjøpe er for meg, det samme som å betale noen for å gi deg en liste over lotteri tall for å spille. Generelt er det bare å kjøpe lange samtaler eller sett som en del av en rutinemessig handelsstrategi. Det kan være et sted for strategien i spesielle situasjoner der du har høy grad av sikkerhet for at en aksje vil gjøre en stor bevegelse på svært nær sikt og så lenge det ikke er et syn klar priset til alternativene, selv om det også er muligens bedre strategier der også, som for eksempel strengen eller strengen. Men premissen med denne tilnærmingen - at du kan tette begrense dine tap mens du lar de store vinnerne løpe opp store fortjeneste som vil mer enn å kompensere for tapene dine - er ekstremt vanskelig å trekke av. Enhver tjeneste som fremmer denne ideen, etter min mening, er bare ute etter å ta deg i en måned eller to til du visst har en krympende meglerkonto, har vanligvis den effekten på folk. 4 - Nettsteder eller salgsfremmende e-postmeldinger som bare viser en abonnementsservice s siste vinnere. Det er ikke at jeg spørsmålet om gyldigheten av en tjeneste s vinnende handler. Tross alt kan handelsalternativer resultere i uheldige gevinster på prosentvis basis. Men min svindel radar lyser virkelig når jeg får en e-postmelding som viser fem eller flere nye bransjer hvor jeg kunne ha tjent enormt dobbelt - og tresifret retur i løpet av bare dager eller uker. Hva jeg ville finne utrolig verdifullt, er hva den e-posten alltid ikke inneholder - En liste over tjenestens siste tapere Og jeg kan garantere deg at listen ville være mye mer interessant og mye lengre enn vinnerlisten. 5 - Manglende gjennomsiktighet. Enhver opsjonshandelstjeneste som ikke er trading svindel, vil gi noen form for gjennomsiktighet av resultater eller tilgang til serviceens arbeid. Transparens trenger ikke alltid å bety verifiserbar ytelse og sporregistreringer. ikke gi faktiske anbefalinger eller handelsrekommendasjoner Enkelte tjenester gir bare verktøy som er utformet og markedsført for å gjøre deg til en bedre handelsmann. Så gjennomsiktighet kan innebære andre kriterier, for eksempel hvor mye mer utdanning, innhold, ressurser, nyhetsbrev, blogginnlegg osv. gi. Du kan lære mye om onlinetjenester eller nettsteder eller organisasjoner, og hvor seriøse og legitime de er ved å vurdere kvantiteten og kvaliteten på de gratis materialene de tilbyr. 6 - Ønsket Lazy Investors. Trading svindel er beryktet for å tilby ut av denne verden returnerer for ganske mye innsats fra din side Nå har jeg aldri vært en fan av Puritans, eller deres arbeidsmoral jeg tror på å jobbe smartere, ikke vanskeligere, men fortsatt , Jeg tror på å jobbe Det jeg ikke tror på, er å få rik, rask markedsføring. Du trenger ikke en dagshandelsmessig mentalitet eller hengivenhet til hver sanntidskamp på et lagerdiagram for å tjene gode penger med alternativer. realistisk alternativ handelsmann er villig til å sette i den nødvendige tid og krefter for å faktisk lære å handle profittabelt, og beklager å måtte være bærer av dårlige nyheter, men det er sannsynligvis kommer til å ta mer enn tjue minutter i måneden. Final Tanker. Alternativ handelstjenester er som alle andre slags tjenester Noen gir verdi og noen don t De som gir ekte verdi holder seg og får et troverdig rykte og lojal følge. Og de som ikke til slutt går bort Dessverre holder de tilbake under differen t guises Trikset er å finne ut hvilke som er på forhånd. Ovennevnte er mitt forsøk på å hjelpe deg når du går med å lage dine egne vurderinger og sammenligninger.

No comments:

Post a Comment